Buradasınız

Yemekhane Sistemi Nasıl Çalışır?

Yemekhane Sistemi; binaya giriş çıkışlarda kullanılmak üzere verilen personel kartlarının kullanıldığı, web sayfası üzerinden sanal pos vasıtasıyla yemek satın alınması ve yemekhane turnikelerine web sitesinin entegrasyonu ile çalışan bir sistemdir.

Personelimiz kart.ant-vdb.gov.tr adresinde vatandaşlık numarası ile sisteme giriş yapar, web sitesine entegrasyonu sağlanan sanal pos ile kredi kartı veya bankamatik kartı kullanılarak (kartlar e-ticarete açık olması) yemek hakkı satın alınır.
Satın alınan yemek hakkı sisteme düşmüş mü diye kontrol edilir. Eğer Fotoğrafınızın altında rakamla belirtilen ve yüklediğiniz yemek hakkınız görünüyorsa, yemekhane yazılımı otomatik olarak her gün saat 12:00 de yemekhanenin girişinde sol tarafta bulunan YÜKLEME TERMİNALİ'ne gün içinde satın alınan yemek haklarını gönderir.
Personelimiz sahip olduğu personel kartını yemek satın aldığı saate göre 12:05 den sonra YÜKLEME TERMİNALİ'ne tutarak satın aldığı yemek hakkının kartına yüklenmesini sağlar.
Böylece kartına yüklenen yemek hakkı adedince yemekhane turnikesinden geçiş hakkı elde eder.

NOT: Personelimizin saat 12:00 den sonra yemek hakkı satın almasından kaynaklı sorunlar yaşanabilmektedir. Bu sebeple kartında yemek hakkı bulunmayan personelimizin saat 12:00 den önce yemek hakkı satın alması gerekmektedir.

Undefined